Fötterna omplåstrade!

2010-02-09 @ 09:09:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ja fick skavsår igår när jag var ute och gick,
så idag får plåster pryda mina små fötter ;)

Sakta men säkert börjar jag bli redo för en promenad!
Vill egentligen inte gå när det snöar, blir så ledsen.
Vill ha SOL!!!

På måndag blir det vägning och mätning iaf.



Då har det gått 3 veckor sen sist.
Ville inte göra det igår pga slarv :(
Dumma mig!

Ska inte slarva mera....
Vill inte, och ska inte!

Måste ner i vikt!

Kanske ska man haka på B till gymmet någon gång, testa på liksom!
Om man ändå hade råd att börja på Power Box igen, roligaste träningen som jag vet :D
Men får väl bli när jag får jobb eller nå... :(

Nej leta på ett par strumpor då och traska iväg!
Får se när jag kommer tillbaka hur långt jag gick :D



Kommentarer

Postat av: Jaquelen

Har du provat Herbalife? Jag rekommenderar det för att det har förändrat mitt liv till det bättre.

Det är 21 dagars program och du kan gå ner mycket, t.ex min svärmor gick ner 7 kg! De är dessutom goda och gör så att du blir piggare och gladare.

Herbalife finns i över 70 länder och miljontals människor i de länderna använder deras produkter för att DE FUNGERAR.

Efter resultaten jag såg bestämde jag mig för att börja sälja produkterna för att förändra folks liv. På min blogg kan du beställa hem ett Viktminsknings paket eller om du vill ha det billigare kan du gå in på Tradera.com och buda på en av mina 20 auktioner.

2010-02-11 @ 10:16:07
URL: http://herbafitness.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback