Morgonpromenad :D

2010-02-08 @ 10:09:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Japp Elvis och jag tog oss en morgonpromenad, på 40 min :D

Men först drack jag en fruktsmoothie!

Lätt vaniljyoghurt, jordgubbar och banan :D Mumsigt!

Här kommer lite bilder från dagens promenad, solen sken ju så var tvungen att knäppa lite :D


En bild i sepia. Testade lite!


En i svart/vitt :D


En elvis i det fina vädret :D


Så himla drygt att gå i skoterspår men bra träning ;)


Älskar när solen skiner på mig :D
Man blir mkt gladare pch piggare!


Våran tunnel som vi går under typ dagligen!

Det var lite bilder från promenaden!
Skönt var det.

Blir nog en kvällis med H, annars blir det en själv !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback