Har fundiliderat lite...

2010-01-13 @ 19:27:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

på alkoholintaget... hehe!

Ska nog MAX dricka en gång/månad, inte för att jag dricka så ofta annars men :D
Brukar vara den som är nykter och kör ;)

Så blir väl till lön det blir fest för min del liksom...
Tror det kan vara bra :D

För jag är en sån person som kan ha jävligt kul utan alkohol oxå :D
och det är ju bra ;)

Och inte så dyrt blir det heller.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Äter mindre nu med, tvingar mig att inte så mkt.
Dricker mycket vatten om dagarna.

Funkar bra tycker jag.

Försöker att inte småäta så mkt oxå, svårt, men det ska fan gå!
Håller tummarna för mig!! och mina två följeslagare H och D :D
HEJJA OSS!!!!

Kommentarer

Postat av: Diana

Hejja oss massor! :D

2010-01-13 @ 22:54:10
URL: http://tomtarimittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback