Promenad med H :D

2010-01-26 @ 12:19:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Japp vi tog hundarna och gav oss ut, blev 85 min :D
Riktigt skönt, men blåste kallt dock.

Fick ju nya promenad skor av min sambo igår, så invigde dom idag :D
Sköna!

Gick förbi ett gulligt hus som jag skulle vilja ha, ligger lite avsides i skogen, men ändå inte så långt ifrån centrum. Så då skulle man kunna ha katterna ute utan att oroa sig över vägarna.
Plus att det inte är såååå långt ifrån H och B :D

Gillar det. Det är inhägnat runt hela gården, och en liten bro över en liten bäck inne på gården.. tror ja :D
Inte det största huset men I like It :D

hihi!

Puss på er mina små söta läsare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback