Så less och trött...

2010-01-12 @ 16:16:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ja det är jag.
På att se UT SÅ HÄR!!
Vill inte väga det jag gör, vill inte ha dom storlekarna jag har... :(

Hatar att se ut så här verkligen.

Varför har jag låtit mig bli så här?
Varför varför varför?

avskyr mig själv...

Men min sambo älskar mig oavsett men han vill för mitt bästa att jag ska gå ner i vikt.
Och jag förstår honom.

Om jag går ner, så kanske jag sover bättre, mår bättre och allt sånt där...
Kan ju hoppas.

Vill inte behöva somna med boken i handen och mp3 spelaren i öronen varje natt :(
Vill bara kunna lägga mig och slappna av och somna.
Men det går inte tyvärr...

Vill och måste gå ner i vikt....

Önskar mig själv lycka till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback