:D

2010-09-21 @ 14:35:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Känner mig lycklig!
Känns skönt att känna så faktiskt.

har 2,5 kilo kvar till ett delmål :D
Och det målet hade jag satt upp till den 8 januari, då mitt älskade gudbarn ska komma ut till oss :D

men troligen når jag det innan! *yay*

Lite dåligt med recept för tillfället då vi ätit saker jag redan lagt upp. Men har ni något förslag så säg gärna till :D
Kul med nya saker, konstigt att säga så. har alltid varit emot att testa nya saker.





* I think of you all the time * <3

Kommentarer

Postat av: Isabelle Högstadius

Tjoho!

Tack så jättemycket, vi är supernöjda med bröllopet och allt där runt.

Grattis själv till en lyckad viktnedgång, kommer själv i håg känslan när jag höll på, det var så befriande. Jag brukade sporra mig själv genom att väga upp något ex. fem kilo och sedan bära lite på det, då visste man riktigt vad man tappat och den känslan var helt enorm =)

kramar

2010-10-01 @ 15:20:23
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback