Frukosten idag :D

2010-09-01 @ 11:25:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ja den bestod av en tallrik filmjölk med frysta hallon i *mums*
Och två skinkskivor med en ostbit i, ihoprullade!
Konstigt nog så blir jag mätt..

Helt underbart med andra ord. :D

Dock glömde jag att väga och mäta mig i måndags, så får göra det på måndag och se... :D
Kan ju vara kul och se lite.

Följer två bloggar här på nätet som ger mig inspiration och tips!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6827700

och http://annajdjacobsson.wordpress.se

Kommentarer

Postat av: Ika

Rekommenderar dig verkligen att köpa boken "ät dig ner i vikt" som är skriven av Sten Sture Skaldeman. Jag började med de böcker du skriver om i bloggen, men insåg inte först när jag läst Skaldemans bok vad kolhydraterna gör med oss. Jag som är kvinna, 23 år med pco-s kan i princip inte tillåta mig själv några kolhydrater alls. Hade dessutom när jag började med LCHF ca 30-40 kg att gå ner. Första veckan då jag slopade kolhydraterna helt gick jag ner 7 kg. Visserligen mestadels vätska, men vilken kick det gav! Efter det har jag gått ner ca 1-3 kg i veckan och äntligen har min vikt normaliserats. Jag känner inget sug för att "slarva" och tillåta mig själv en tomat som faktiskt innehåller väldigt mkt socker för att vara en "nyttig grönsak". Jag är dessutom väldigt kräsen när det gäller mat, men det har gått så himla bra ändå :-) Lycka till!

2010-09-01 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback