Lite bilder och så ;)

2010-09-02 @ 10:58:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja ni gott folk!

Har idag rensat skafferiet, dock inte kastat allt som jag inte får äta då min sambo inte foljer LCHF helt och hållet.
Men han stöttar mig i det hur mkt som helst, skönt det <3

Ska lägga upp bilder på tisdagen och onsdagens maträtter oxå... :D



Tisdagens mat, kasslergryta med grönsallad till


Onsdagens mat, köttfärsröra med champinjoner, riven ost och majonäs och självklart sallad till :D

Får se vad det blir för gott ikväll då :D

Frukosten bestod av filmjölk med linfrön och hallon i *mums*
och sen två skinkrullar :D

Får se om jag ska börja simma lite oxå, har en som simmar som ville att jag skulle följa med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback