Lite tips :D

2010-09-07 @ 08:47:02 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

För er som är nyfikna på LCHF, så rekommenderar jag www.lchfrecept.com och sen står det rätt bra på www.alltomlchf.se :D

Sen följer jag lite bloggar som man får tips ifrån :D

Tycker det går bra, inget riktigt sötsug har jag, och inte heller efter pasta, ris eller potatis! skönt!

Gått ner ca 4,5 kilo sen förra veckan.

Blir bara bättre och bättre!

Är supernöjd må jag säga. Mår mycket bättre själv och jag känner mig gladare och piggare. :D
Det är så det ska vara!


Kommentarer

Postat av: Elin

Visst har Meja blivit stor! Min lilla bebis!



Så duktig du är! 4,5 kg är jättebra. Önskar att jag hade energin att ta tag i min vikt!

Kämpa på!



Kramar

2010-09-07 @ 18:29:20
URL: http://leavillemeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback