Åh shit vad jag inte haft lust!

2011-01-14 @ 11:18:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nej har verkligen inte haft lust att blogga!!

Fick jullov ifrån skolan, började jobba rätt mycket :)

Firade jul i Heby, Nyår i Grindbo!! :)

Nu väntar jag på att mitt gudbarn ska komma till världen!

Vikten har stått still under jul och nyår, inte gått upp och det är jag glad för :)
Håller på med LCHF än!

Har dock "fuskat" lite men inte mkt.

12,7 kilo är bort och jag är nöjd!

Har nu satt ett litet mål, att jag ska ha gått ner ca 10 kilo innan den 4 juni :)
Då fyller jag år men det är mest för att min älskade vän Vanessa och hennes Jocke ska gifta sig då oxå, som jag vill ner!

Så nu är det bara att kämpa!!

Men ska försöka bättra mig på att blogga :)


Puss och Hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback