Ny vecka, nya tag :)

2011-01-24 @ 10:11:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

En ny vecka nu då :)

Nu ska här kämpas!

Ca 18 veckor kvar tills jag vill nå mitt mål!
- 10 kilo!

Rent logiskt borde det gå! :)
Och det ska gå!

Dock är motivationen väldigt låg just nu!
Känner mig inte alls pigg på det.
Men hoppas jag snart kommer igång igen!

Dock både fredag och lördag så blev det nästan en timmes promenad!
Inte så raskt då ja hade min 6 åriga systerdotter med mig, men gick iaf :)

Kämpa på och se den ljusa framtiden, då jag är lättare och gladare <3

Kommentarer

Postat av: sofia

Klart det kommer gå! Sen så tror jag i alla fall en promenad som promenad visst du kanske inte bränner lika mycket men mycket mera än om du satt i soffan eller? Du är skit duktig PEPP kram från mig!!

2011-09-22 @ 23:32:11
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback