Men åh!!!

2012-01-02 @ 23:00:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Är jag så vidrig???
Man kan ju börja undra!!!!

Hjälp mig istället, finns där när jag behöver stöd och pusha mig istället för att ta avstånd, som det känns som att du gör!!!!

Varför kan inte jag men alla andra??? Vad gör jag för fel? Vad är det för fel på mig?

Varför ska just jag har det där jävla syndromet!!! Varför!

Jag vill jag med, vill gå ner i vikt och bli en bättre människa och skaffa familj!! Söta barn som springer omkring!!

Ha ett jobb jag trivs med och känner mig behövd på, bara det gör mycket för att man ska känna sig bra!
Vill känna mig duktig och behövd!

Lite bekräftelse är aldrig fel. Att nån gång få höra att man är duktig, fin, och bra! Istället för att få höra att varför har du inte gjort det och det...

Man försöker alltid ställa upp på allt och alla, vad får man tillbaka!?

Vill vara alla mina nära till lags, men snart ger jag upp! Jag orkar inte vad som helst och inte hur länge som helst heller! :/

Som sagt vill sluta känna mig misslyckad jämt! För det gör jag!

Åh vad jag behövde skriva av mig, sen att ingen läser skiter jag i!


Kommentarer

Postat av: Elin

Men Hanna!!

Vet inte vad jag ska skriva!! Det är skitjobbigt att känna så som du gör, men du behöver inte bli någon bättre människa! Du är bra som du är. Strunta i dem som inte inte bryr sig om dig för att du är just du!! De är inte värda dig!!



Kämpa på med din viktnedgång, jag stöttar dig och säkert fler med mig. Jag tror på dig, men det måste även du göra! Själv ska jag också kämpa nu. Nu är det dax!! Har samma tankar själv ibland, men med dem kommer man inte så långt, bara åt fel håll!!



Många kramar till dig!!

2012-01-04 @ 14:38:08
URL: http://leavillemeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback